2010-09-20

Världens gulligaste kille

Idag hämtade jag Noer vid fyra och hann träffa några andra föräldrar och de barn som går på Noers nya avdelning. Jag tycker det är helt värdelöst att inte ha någon koll längre eftersom nästan alla barn alltid har gått hem när jag hämtar. Stackars Noer, typ sist kvar på dagis jämt. När jag kom så lekte han med en liten tjej som heter Emilia och dom kiknade av skratt båda två. Väldigt spännande att stå och betrakta dom innan de hinner se en. Emilias mamma kom fram till mig och sa att hon jämt tycker att Noer är så himla glad och leker så fint. Är han aldrig på dåligt humör? frågade hon. Hahahahaha. Dör av skratt. Jorå. Ibland tror jag att han sparar sitt goda humör till alla andra förutom mig i hela världen men det är väl exakt så det ska vara.

Inga kommentarer: