2010-09-02

Nytt under solen

Så. Vad nytt här hemma? Noer är antagligen känslig mot mjölkprotein vilket typ är tusen gånger jobbigare än laktosintolerans. Vi har tagit två tester på detta och dom visar inget men enligt läkarna är dom helt opålitliga så man kan ju undra varför dom gör dom överhuvudtaget. Nu blir det till att köra helt mjölkproteinfritt i ett antal månader tills vi testar att införa det igen. Suck. Hoppas hoppas det växer bort. John är och tittar på en lokal för bröllopsfesten som är helt utanför vår budget men som vi blev kära i på en gång. Misstänker tyvärr att inga andra ställen kommer duga efter dom bilderna vi såg på den här så vi får se. Hoppas han blev besviken så vi kan leta vidare. Annars har min älskling köpt en bil till mig. Eller såklart till oss men mest till mig. Or so he says anyway. En Golf blev det iaf och om det inte får mig att pallra mig iväg och ta körkort är det nog inte mycket som kommer göra det. Känner mig helt laddad. Laddad och stressad över hur jag ska hinna övningsköra och plugga teori just nu. Men det ska gå! Nu måste jag gosa med min son som dissar mig totalt för Nicke Nyfiken och sen fixa lägenheten för visning eftersom jag ska bort hela helgen och John ska jobba. Imorgon: Kräftor med killarna Lördag: Kräftor med tjejerna. Kommer bli en bra helg!

Inga kommentarer: