2010-09-22

Sjuk

Blev hemskickad från jobbet idag och det var nog lika bra för tre timmar senare kunde jag inte prata och nu mår jag så dåligt att jag funderar på att checka in. Eller checka ut eller vad man nu säger. *yr* Fantastiskt dålig timing som alltid när man blir sjuk men som tur är är John ledig imorgon och kan fixa resten av de tusen saker vi har kvar att göra. På lördag är jag frisk igen. Då kommer massa fina tjejer (när måste man sluta kalla sig själv och sina vänner tjejer? Misstänker att jag kanske redan har passerat den gränsen) över på middag och det tänker jag inte ställa in. Fråga. Funkar något annat än Treo på er när ni har ont i halsen?? Vet inte vad jag skulle ta vägen utan just Treo nu. Hua. En jobbig självinsikt är att jag blir en riktig mes när jag är sjuk. Långt ifrån en cool tjej (jag vet) som biter ihop, inte gnäller och kan ta hand om fyra barn samtidigt som hon har vinterkräksjukan. Jag är mer den typen som inte skulle klara en minut av tortyr innan jag avslöjade allt jag visste om alla. Till skillnad från människor man ser på typ Discovery som överlevt alla möjliga sortens prövningar skulle jag direkt lägga mig ner och grina och ge upp om jag tex. fastnade i öknen. Jag började grina sist jag fick skoskav som en jämförelse. Tur att jag inte har nån dotter. Noer har ju ändå sin macho pappa att se upp till ;)

Inga kommentarer: