2010-09-19

Idag

Noer är så sjukt rolig att vara med nu. Idag har han gått och citerat meningar från Bilar hela dan. "-Mack?? Jag är ingen mack" har jag nog hört 200 gånger medan han har gjort grimaser och försökt se arg ut. Längtar efter nya Bilar filmen. Nån som vet när den kommer?
Annars håller vi på att installera oss. Det är trägolv i hela lägenheten förutom i vårt sovrum så på tisdag är det dags att lägga golv. Eller kolla på när min kille lägger golv snarare. Jag har en walk in closet att inreda god dammit.
Noer älskar sitt rum och idag var vi på Panduro och handlade träbokstäver som bildar hans namn och målade dom ihop. Får se vart dom hamnar, det var roligt att pyssla ihop iaf.
Mest glad är jag iaf över vår nya inspelningsbara HD box från Bredbandsbolaget. Den kommer förändra våra liv!!
Jag är sååå lycklig över att vara fri från ComHem och kunna få Bredbandsbolagets tv tjänster istället. Blir lika imponerad v a r e n d a gång jag har kontakt med Bredbandsbolaget. Dom är alltid så himla trevliga, proffsiga, flexibla och hjälpsamma. Sen har de marknadens bästa utbud/priser. Värda all beröm:
Mina älsklingar

Inga kommentarer: