2010-02-02

Veckans kompis

Snubblar av en händelse över en killes profil på facebook. Jag känner honom inte (thank god) men har träffat han några gånger eftersom jag jobbade med hans fru förut. Hon går förövrigt också bort men han tar nog priset. Det första han skriver på sin profil är: "Prioritet ett är INTE att få tag på gamla vänner. Faktum är att jag är rätt så ointresserad av det. Om du är en gammal kompis som hittat mig, förvänta dig inte att jag godkänner dig" Charmigt... Sen fortsätter han: Politisk åsikt: Delad, lite vända kappan efter vinden passar nog in på mig. Favoritfilmer: konsumerar helst amerikansk dyr action med mycket explosioner. En riktig jävla badass ska helst figurera som man kan relatera till. Ju mer jag slipper tänkta, desto bättre. Favoritböcker: Undviker kvinnliga författare. (suck) Osv. Skräll att han är håller på Djurgården.

2 kommentarer:

Leia sa...

Det mest tragiska är väl ändå att 80% av västvärldens befolkning är som honom.

Noer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.