2010-02-04

Nya friska tag

Läser Q och fantiserar om hur rikt mitt konsertliv vore om mitt liv var placerad i London. Olalala. Skulle inte göra mycket annat än. Idag har jag tränat med några kompisar och nu kom jag just hem från Itrims våg som visade -3 kilo(på 2 veckor). Det får man väl vara nöjd med med tanke på att jag var hemma med Noer hela förra veckan och inte kunde träna alls. Nu är det bara lite mer än fem veckor kvar till Thailand och dags att skruva upp tempot lite däremot. Skönt att det inte är lika kallt ute längre, hoppas det håller i sig men om inte så finns det ju ett gäng löpband att välja mellan härute nuförtiden.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Ohh, vilken inspiration du har gett mig... Tack Gina! Idag har jag själv börjat med att äta deras produkter. Håller verkligen tummarna att det kommer gå lika bra för mig som för dig. Viva mina gamla jeans i sommar....

Noer sa...

Va gulligt. Tack!! Klarar man dom första tre veckorna med deras shakes (som är allt annat än goda) så är det en baggis sen! Heja oss!!

Jess sa...

Hehehehe, kör en egen liten variant men skall nog ta min fjärde shake snart. Till Skavlan : )
Ja, hejja dig!