2009-05-20

Hur kan man vara stressad när man är mammaledig..joråsåatte..

Nyss hemkommen från Ica Maxi där jag efter att studerar slutsumman på kvittot undrar om jag även köpte aktier i Ica. Dont get me started on matpriserna i den här stan. Nu ska jag: slänga ihop en cheesecake,två tryffeltårtor, städa hela lägenheten,vika ett ton tvätt,lyckas få in 8 skumpaflaskor i en fullproppad kyl och kolla på dom två sista avsnitten av 24 innan det är dags att sova inför Noers stora dag. Jag laddar med att käka en burk tonfisk eftersom någon seriös matlagning skulle rubba min tidsplan totalt. John fick en Atkinsbar till middag, så kan det gå.

3 kommentarer:

Linda sa...

I know the feeling...jag har både 1års kalas och 30års fest att fixa :-)
Svettigt värre!

Hoppas Noer får en superdag! Och ni med förstås!
Gratta honom från oss!
Vi kommer vara på väg till Skåne imorgon...på Robbans stora dag. Ska på bröllop.
Kram

Anonym sa...

haha, men 24 ska tvingas in i planeringen......
:-)
johan

Gina sa...

Mm, det blev såklart inge 24...