2014-02-27

Torsdag

Det här med att både plugga och jobba heltid-samtidigt som man är sjuk.
Hahaha.
Jag har knaprat Ipren som smågodis och konstant haft en halstablett i munnen hela veckan.
I fyra nätter i rad har jag vaknat minst fyra gånger per natt av för att va tvungen att ta Strepsil.
Inte optimalt när man just börjat ett nytt jobb men snart är första veckan avklarad och jag har överlevt så det räknas helt klart som en seger.

Förra veckan ringde Leif och Jenny och ville bjuda oss på middag på Grand Hotell ikväll.
Det är inte varje dag vi får samtal från vänner som just vill bjuda oss på middag på Grand Hotell så vi blev såklart jätteglada. Nu funkar det inte riktigt för mig eftersom jag inte är helt kry än och det känns som att jag måste prioritera att bli frisk och få alla redovisnings-uppgifter gjorda innan lördag när John ska ha sin 35 års fest.
Men John pep just iväg in till stan med ett stort leende på läpparna. Själv ska jag göra ännu ett j-a bokslut så fort min lilla älskling klädd som Spiderman dagen till ära har somnat.
Vissa har roligare än andra helt enkelt även om Spidermans sällskap slår det mesta.

Inga kommentarer: