2014-02-14

Fredag

igår somnade hela familjen runt 20. Väldigt ovant för mig och John som är nattmänniskor så vi vaknade pigga imorse 0530. Mina fina killar fixade frukost på sängen till mig sen. 
Tack amerikansk högtid.
Vid 0730 kom en firma som skulle kolla på den icke fungerande golvvärmen i källaren.
Det har vart hyffsat kallt där i vinter.
Fem minuter va han här och pillade på lite saker och bad oss återkomma om fem timmar om golvet fortfarande är kallt.
Jag hoppas att det löser sig för vi har varken tid, lust eller råd att ta bort klinkersen, borra upp betonggolvet och byta ut slingorna.

Noer är risig i magen och jag har känt mig lätt illamående i ett dygn men det är nog mest inbillning.
Eller jag önskar att det är det iaf.
Just nu softar jag i sängen och kollar på en dokummentär om ett ryskt fängelse fullt med mördare, inget spa direkt om vi säger så.

Inga kommentarer: