2014-02-07

Fredag

Myskväll med mini-Stig Helmer.
John ska dra och tjäna in lite extrapengar på en gubb-pokerturnering.
Idag har jag försökt mig på lite mer avancerade bokslut men det slutade med att jag började grina för att det för svårt. Fasiken vad jag hatar dom där stunderna innan poletten ramlar ner. Hemskt.
Dagis har vart stängt och Noer har vart hemma med en kompis så arbetsron va inte helt optimal heller.
Får sätta mig och prova igen när Noer somnat.
Fredagsmyset är när det kommer till snackset inställt liksom Noers lördagsgodis pga att han blev busted (igen) med att sno godis från skafferiet idag med sin kompis.
Så kan det gå. Han är full av bus för tillfället lilla rackarunge.
Men ikväll blir det tända ljus, gos och På spåret iallafall.
Trevlig helg i rusket!

Inga kommentarer: