2014-02-12

Hurra

Har fem-sex veckor kvar på mina kurser så jag har började söka jobb.
Har vart på fyra intervjuer so far.
Det första fick jag men han som intervjuade mig va så sjukt jobbig och nästan otrevlig att jag blev helt avtänd på tanken att jobba för honom. Kändes inte helt smart att tacka nej ett jobb i Nacka Strand som är så nära till dagis osv så jag hade lite ångest.
Jobb nummer två var jag på två intervjuer för och fick feedbacken "överkvalificerad" vilket är mindre kul när man bara vill börja jobba.
Däremot gav dom mig ett erbjudande om att intervjua för en annan tjänst på samma företag och den tjänsten fick jag.
Hur kul som helst med tanke på att jag inte ens "sökt" den.
Börjar om två veckor och det firar vi nu när alla papper är påskrivna med räkor och bubbel.
Noer har mått bra, skuttat runt och dansat breakdance hela dan och inte kräks sen igår heller så han hade nog bara ätit ngt dåligt.
Tjohoo.
Det enda som är oklart är hur min sex år gamla adress hamnade på kontraktet men skit i det.

Inga kommentarer: