2013-11-06

Onsdag

Har just lagat mat med Noer. Hittade ett enkelt vardagsrecept på tasteline.
Får se hur det blir. Kul att få hjälp i köket iaf.
Imorgon ska jag få in några timmars plugg (tre prov på fredag) innan jag ska ta med Noer till Astrid Lindgrens sjukhus och röntga ena hans ben som han klagat på att han har ont i.
Jag hoppas att det är vanlig växtvärk men dom ville dubbelkolla eftersom han även har det dagtid.
Är inte helt förtjust i tanken på att utsätta han för strålning men jag vet inte vad alternativet är.
Får prata mer med dom på plats imorgon om det, blir inte klok av allt googlande.

I helgen jobbar John och på lördag ska jag ta med min minsta älskling till Friends Arena och gå på Monster Jam. Äntligen får han se Grave Digger live.
Jag hoppas det blir kul, det är helt utsålt så jag misstänker att det kommer bli helt hysteriskt där.
Fatta köerna till toa när 75% av besökarna är barn.

Noer blev superglad när jag berättade det nyss iaf och det är allt som räknas.
Bring it monstertruckar!!

Inga kommentarer: