2013-11-11

Måndagen och veckan som följer.

Hade lyxen att få hit Elin och nyckläckta Felicia på lunch idag.
Snällare barn har jag nog aldrig träffat, inte ett pip sa hon.
Sen sover hon tydligen från åtta på kvällen nonstop till morgonen.
Sa till Elin att inte nämna just den detaljen i mammagruppen. Ingen med egna småbarn som vaknar varannan timme unnar nån det. Hahah.

Imorgon ska jag sammanställa en grej till skolan men ska möta upp Mona för lunch och det ska bli supermysigt. Noer ska till tandläkaren igen, han har ont i den tanden han fått lagad och nu har dom bestämt att ta ut den eftersom det är en mjölkis och den andra tanden är på väg under. Stackars kille asså. Men han ska få lugnande innan och tydligen är mjölktänder lätta att ta bort.
Jag tror inte jag fick mitt första hål förens i mellanstadiet så jag lider verkligen med han.
Vi är verkligen noga med hans tandborstning men den tanden ligger för tätt mot den andra så det går inte komma åt bra mellan. John får ta hela grejen, jag är för blödig och han kommer bara märka att jag är orolig. Han får va hemma från dagis sen och mysa.
Hoppas verkligen det går bra och att han inte blir ledsen.


På onsdag ska jag få hänga med Juls och Zara igen och sen ska Felicias son komma hit efter dagis.
Sen är det torsdag och sis ska vara barnvakt åt Noer. John är ledig och vi ska ha en heldag/kväll i stan.
Ser fram emot att strosa runt i gamla stan och sitta på ngt mysigt fik och prata.
På kvällen har vi bokat bord på Sallys i gamla stan för en tre-rätters för halva priset.
Tack Groupon.

I helgen är B är och jag har lovat Noer att vi ska gå på bio och se Turbo.
Sen blir det lugn och ro fram tills på söndag eftermiddag då Hanna och Rille ska claima deras födelsepresent och vi ska bjuda dom på Grills buffe´.
Nu ska jag kolla in nya avsnittet av Masters of Sex. Missa inte den serien!
Här är kvällens låt:

Inga kommentarer: