2013-11-30

Lördag

Huset är julpimpat och vi har lyssnat på massa julmusik som gjorde mig tårögd av lycka.
Hade en lets deal-behandling som jag drog in till stan och gjorde vid två.
Hundra extentions senare är det typ ingen skillnad.
"Ditt hår ser verkligen inte ut att vara så tjockt som det är" sa kvinnan som gjorde det. Vaddå förolämpning dold i en komplimang.
Ska tillbaka och göra några fler senare som hon lovade mig kraftig rabatt på när hon anade mitt missnöje.
Borde hon inte kunnat se det från början med tanke på att hon jobbar med det dagligen??
Tre timmar senare höll jag på att avlida av tristess och två andra kvinnor satt och väntade på sin tur så det va bara att åka hem och sätta upp skiten i en tofs. Kan inte tro att folk betalar 5000 för det där i vanliga fall.
Noer var hembjuden till en kompis på middag och filmmys så vi passade på att ha en datenight i vardagsrummet med en smarrig fisksoppa:

Inga kommentarer: