2013-01-30

Onsdag

Hade mitt första prov idag mellan 12-14.
Puh. Va helt stressad innan.
Det skulle vart tre timmar från början men dom var tvungna att byta tiden så vi fick en timme kortare och det kändes stressigt faktiskt.
Jag brukar vara snabb men jag hade svårt att hinna med alla 11 frågor.
Sparade dom som verkade enklast till sist och stressade ner några inte helt genomtänkta svar så det ska bli väldigt spännande att se hur det går.

Nu sitter jag och går igenom vår ekonomi, planerar helgen och ska börja inventera Noers garderob inför resan så jag hinner beställa lite sommarkläder om det vi har inte passar.

Träffade Flis på leksaksaffären när jag var där och letade present efter hennes David som har ettårskalas på söndag.
Vi funderar på att äta middag och kolla på Schlagern på lördag medans männen och barnen bastar eller hänger i mansrummet som äntligen är klart.
Låter som en win-win i mina öron.

Inga kommentarer: