2013-01-22

Yes

 "Hallå därute i cyberrymden!
Det var länge sen vi hördes. Just nu läggs sista fingret på den nya skivan. Jag är så otroligt glad och stolt över den här. Det finns mycket att säga men det bästa är som alltid att ni får lyssna själva. Tyvärr dröjer det till den 17:e april då den släpps. Men det kommer ett smakprov i mars i form av en singel. De som hjälpt mig med skivan är Johan Forsman-Löwenström, Björn Olsson och Måns Lundberg. Jag kan knappt vänta tills jag får spela de här låtarna live. De är gjorda för stora scener. Stora ord och stora melodier. Mer kan jag inte säga nu, jag får sjunga det för er i april istället. Vi ses snart!"




















Hur perfekt är det att Håkan Hellström kommer med en ny skiva i vår?
Jag hade ingen aning förens jag såg det här ovan på Facebook.
Kommer bli fab att se han på Peace and Love i juni när han har en ny skiva i bagaget.
Hurray.

Inga kommentarer: