2013-01-22

Badrum

Vi ska renovera vårt badrum på övervåningen.
Håller på att ta in offerter och blir gråtfärdig för varenda en som vi får.
Jag FÖRSTÅR inte hur det kan vara så dyrt. Hur mycket pengar tjänar dom här byggföretagen?
Har dom ökat sina priser med 100% sen rot kom in i bilden?
Varför känner vi ingen VVS:are??
Överlag är jag besviken på bristen av vänner som har valt att jobba inom hantverk.

Vi har börjat spåna på hur vi vill att badrummet ska se ut och är överens om att vi vill ha ett badkar på fötter så att man lätt kan städa och hålla rent under.
Helst skulle jag vilja ha en toalett som hänger i väggen också av samma anledning.
Har ju redan hittat mitt drömbadkar och den blandaren jag vill ha på Nacka Byggnadsvård.
John gillade det också som tur är.
Måste leta runt efter billigare alternativ bara.
Nacka byggnadsvård är inte kompatibla med min plånbok.

Hur fin?? Men 3700 kronor. HAHAHAHAHA
 
15500. På riktigt.

2 kommentarer:

Zaragrodan sa...

Byggmaterial finns mkt på Blocket.

Linda sa...

Bauhaus har ett liknande badkar, kan tänka mig att det är billigare ...