2012-02-17

Underbara fredag.

Den har dagen har vart helt fab. Var ute och gick i solen och fick massa vårkänslor.
Borde med facit i hand ha tagit på mig gummistövlar för det är inte direkt torrt ute och mina skor läckte in så sista halvtimmen gick jag omkring med dyngsura strumpor vilket drog ner betyget lite.
Var förbi Björknässalongen och fick sommarfina fötter och vaxade och färgade ögonbrynen.
Dom gångerna jag är där går jag till en kvinna som heter Åsa som jag är så förtjust i att jag funderar på att bjuda ut henne nån gång. Hon är en sån där person man skulle vilja vara själv:
supertrevlig, varm, intressant, assnygg och helt ödmjukt inför det faktum att hon är alla dom sakerna.
Är det psyko att bjuda ut sin salongstjej? Hahaha. Antagligen. Får marinera den tanken lite.
Hett tips om du behöver gå till nån bra hudterapeut, gå dit och fråga efter Åsa!

Idag är John på vinprovning hos nån ambassad (slitit jobb han har den där killen) och jag och Noer ska ha lite fredagsmys själva.
Imorgon skulle vi ha haft barnvakt eftersom vi ska på kryssning men senaste två veckorna har N vart inne i en väldigt känslig period och vill inte vara en meter ifrån oss så vi tar helt enkelt med oss N och min bror som barnvakt på båten istället.
Det skulle inte kännas så kul att vara i Åbo om det inte funkade så bra att lämna honom.
Ingen är gladare än Noer såklart som älskar Ålandsbåtarna efter vi åkte sist.

Snart ska jag värma lite rester av en gryta jag gjorde igår (älskar rester) och ladda inför finalen i På Spåret.
Men först disco i vardagsrummet till Manboy.

Inga kommentarer: