2012-02-21

Framme

Med Wifi.
Min unge är stans tappraste. Han somnade nio igår och vi väckte han fyra imorse.
Lång resa och sen lite strul på flygplatsen eftersom dom har tappat bort vår vagn (hurra) men knappt en pip från Noer. Han har vart vaken och tapper hela resan, badade sen hur länge som helst i poolen där han skaffade massa nya vänner. Nu somnade han vid nio på tre röda däremot.
Det här hotellet verkar grymt och det var strålande sol och 20+ när vi landade.
Är lite lätt matt nu men min älskade man som fyller år vill spela Yatzy och dricka Pina Colada så jag är nog uppe en timme eller två till tills jag skickar iväg han till baren själv.
Imorgon ska vi skriva in Noer på Bamseklubben och han är hur excited som helst.
Grymt ändå att dom tar barnen två timmar per dag och en kväll i veckan så man kan få lite tid för sig själv.
Vi har gått fullständigt lös på pocketshopen och jag längtar efter att få ligga i solstolen och läsa, min absolut största hobby.
Kan inte tro att vi har 15 dagar här ihop. Den lyxen att få den tiden....hör inte till vanligheterna i den här familjen.

Inga kommentarer: