2011-09-15

Tid över

Det har börjat några nya barn på Noers avdelning och han verkar gilla allihopa även om det är två killar som heter Gustav och Tim som funkar allra bäst. Tydligen delar dom här tre killarna sitt stora intresse för bilar och dom leker ihop varje dag.
Gustavs mamma ringde mig igår och frågade om Noer fick följa med Gustav hem efter dagis.
Dom är nyinflyttade och glada över att Gustav och Noer blivit så bra kompisar.
Sa till på dagis att dom skulle kolla om Noer tyckte det var ok så han inte blev ledsen men det gick som på räls.
Vips hade man en eftermiddag fri så jag samlade ihop mitt sorgliga själv och åkte till Ringens Köpcenter.
Trött på att ligga i sängen och hosta.
Har hittat en helt underbar bänk jag skulle vilja ha under fönstret i nya huset men när jag ringde och frågade efter den visade det sig att dom aldrig haft den och inte kommer få in den heller.
Smart att ha den på hemsidan då!

Hittade iaf några andra saker jag vill ha:
Dålig bild men det perfekta skåpet att ha vid öppna spisen

Den här kanske man kan ha istället för den bänken? Bra size att ha under köksfönstret.

Toalettskåp med fina lådor

Barbord och stolar att ha i teverummet brevid soffan?

Vitrinskåp till köket.

Dom har fått in massa fint på Bolagret nu men gå inte in på deras hemsida för den är katastrof.
Orkade inte gå runt sålänge men måste åka dit när jag är pigg och frisk igen och kolla närmare på prislapparna.

Hämtade hursomhelst Noer hos sin nya polare som bor i ett annat villaområde här i Orminge.
Dom husen där, jösses, vad jobbar folk med som har råd med sådana villor?
Det hade gått hur bra som helst iaf och en granne hade tom frågat Gustavs mamma om dom var tvillingar.
Haha.
En ny tid med playdates efter dagis. Härligt.

Inga kommentarer: