2011-09-24

Overkligt

Jag är så djupt förälskad i min son nu. Känns som mitt hjärta ska explodera.
Satt just och betraktade honom när han sjöng med en låt på Nicke Nyfiken och blir helt tagen av hur stor och framförallt gullig han är.
I dag har vi vart i Sickla köpkvarter hela dagen och när vi kom hem va vi helt slut och la oss och kramades i soffan. Då sa han:
"-Åh, äntligen lite gos." 
Världens bästa unge.

Nån gång kommer han läsa det här. Den tanken är lite svinlande. Av olika anledningar.
Först för att jag är så nyfiken på hur hans liv ser ut när han är vuxen, hur hans röst låter, vilka intressen som stannat kvar och vilka nya som kommit, vilka vänner han har och hur hans kärlek ser ut men också för att jag just insåg att han kommer läsa min blogg (måste radera vissa inlägg).
Hursom. Noer, jag fattade aldrig hur mycket man kunde älska innan jag träffade dig.
Du lär mig nya saker varje dag och jag är gränslöst lycklig över att just du kom in i våra liv.
Lyllo mig!

Inga kommentarer: