2011-09-27

Jag och Robert = sant?

Skrev för några dagar sen:
"Letar efter konserter att gå på. Hittar inget. Inser att Cure kanske aldrig mer kommer turnera. Borde sålt något och åkt till Australien när dom spelade på Operahuset i Sydney i maj"

Sen idag får jag ett meddelande från Cures sida på facebook att dom bokat in en konsert i november på Royal Albert Hall.
Samma upplägg som i Sydney dvs att dom kör sina tre! första skivor från början till slut.
Med alla orginalmedlemmar till skivorna.
Dör lite. Messade med moster och får vi biljetter så åker vi.
Såklart.

Nu är chansen minimal att vi får tag på biljetter men dom släpps klockan 9 på fredag och jag kommer ringa som en dåre medans jag satt vår kompis Åsa i England på att försöka beställa via nätet.
Inshallah vänner. Inshallah.

Kolla här, mina två favoriter:

Inga kommentarer: