2011-09-22

Just nu

Går igenom räkningarna för den här månaden. 27 tusen. Man tackar. Inte mer?

Spelar Wordfued med John som sitter i soffan brevid.

Känner mig lite bättre än jag gjort under dagen. Dammsög vardagsrummet förut och höll på att dö på kuppen. Råkade se en blek kallsvettig kopia av mig i spegeln och bestämde mig för att sova istället.

Har beslutat att lämna tillbaka dom fina skorna jag köpte till Noer igår för att expediten va så fruktansvärt otrevlig. Har aldrig vart med om ngt liknande i en affär förut. Nämde det på facebook och flera vänner kommenterade att dom också vart med om liknande attityd från personalen i den affären.
Imorgon tar jag tillbaka pengarna och spenderar dom i nån butik där personalen inte fnyser åt sina kunder istället.

Undrar om Noer kommer gå i sömnen inatt igen.
Igår kom han in till oss vid två och berättade att:
"-Gustav P:s mamma ska köpa en Volkswagen, och Ulrika (dagisfröken) har en Peugeot cab med lustigt tak."
Sen la han sig ner och somnade om. Haha.

Har anmält flytt till vårt elbolag, Adressändring och Bredbandsbolaget.
Sorgen när jag insåg att vi inte kan ha bredband via fiber längre utan måste gå tillbaka till segt ADSL.
Ångesten över att behöva ha parabol också. Hej hej 1995.

Letar efter konserter att gå på. Hittar inget. Inser att Cure kanske aldrig mer kommer turnera.
Borde sålt något och åkt till Australien när dom spelade på Operahuset i Sydney i maj.
Kom och tänka på i somras på Roskilde när jag ensam snubblade in på den här konserten:

Har aldrig känt mig så gammal.

Nu sova och kurera mig inför imorgon när vi ska bara barnvakt åt Simon.

Inga kommentarer: