2009-08-28

Yapp, ett inlägg om svininfluensan.

Mmmm, jag känner likadant faktiskt. Känner fyra personer som har fått "den nya influensan" nu och det som verkar vara värst är just att sjukvården står helt handfallna och vet inte vad dom ska göra. Framförallt med små barn. Jag skulle vara långt ifrån kaxig om Noer blev sjuk så jag känner mig ganska ödmjuk inför hela grejen och blir jag klassad som hysteriskt so be it. Läser att Alex ska till Thailand med sin familj i november, det känns kanske inte så jättesmart om man är orolig och inte vill att ens barn ska bli sjuk. Att sitta på ett flygplan är väl typ det värsta man kan göra just nu om man vill undvika flunsan. Vi planerar att åka till Thailand i mars men som det känns nu beror det helt och hållet på hur det här utvecklar sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi hänger med... alltså till Thailand. Basta!// Jess

Anonym sa...

klart ni ska åka till thailand i mars, det kommer bli kanoners :-)
johan