2009-08-13

Way out west

Nu är det snart dax, sitter och packar och pussar på Noer om vartannat. Har lite mixade känslor just nu, en heeel helg utan mina fina killar, hur ska jag klara mig men sen å andra sidan, en heeel helg för mig själv utan måsten och ansvar kommer bli härligt. Bara en sån sak som att bo på ett schysst hotell själv en helg ser jag mkt fram emot. Enligt SMHI ska det bli väldigt fint imorgon och regn på lördag så mina sprillans nya gummistävlar följer såklart med. Dom flesta band jag vill se spelar imorgon så förhoppningsvis har jag tur. Tåget går 07 och jag är framme strax innan 12, då blir det snabbt till hotellet för att duscha och byta om för sen börjar det första band jag vill se redan 1330.

Hoppas ni har en bra helg, det planerar jag att ha. Glasvegas, i am a coming...

Inga kommentarer: