2009-08-08

Han har väldigt goda kinder!!

Sitter och fixar och trixar med alla våra kort. Digitalkameran ska rensas och tömmas och alla kort ska över på ett USB minne och det ska framkallas och klippas och sorteras. Har hållt på i två dagar nu och börjar sakta men säkert bli klar. Jag är livrädd för att vår dator ska krascha (vår förra gjorde det två dagar efter att jag hade fört över alla Noers babybilder på USB minnet, thank you lord!) så jag försöker framkalla kort en gång i halvåret eller så och då finns det många att kolla igenom. Nåväl, nu har jag iaf kollat igenom alla och jag finner vad man skulle kunna kalla en röd tråd i samtliga kort på mig och Noer. Jag verkar äta och pussa på honom mest hela tiden. Verkligen på varenda kort. Sitter typ fast vid hans små kinder. Hahaha Minnet av koliken och bajsblöjorna och hur man luktade lite surt mest hela tiden efter att ha blitt nerspydd 15 gånger om dagen börjar sakta sakta blekna bort. Nu när jag kollar på korten verkar allt mest väldigt mysigt och härligt och jag undrar om vi inte ska ha en till nu ändå. En lite baby med helt rosa hy och sådär ätbara kinder. John? John??

1 kommentar:

Linda sa...

Ha ha...man glömmer fort!! :-D