2013-02-05

Tisdag

Jag skulle kunna somna stående.
Helt färdig.
Fick tillbaka provet idag och fick ett motsvarande VG+ om vi har lyckats klura ut vad läraren och nya betygsystemet menar.
Kunde dom inte bara skriva ut betygen på provet? Hade vart lite enklare.
Superskönt att det funkade iaf.

Imorgon har jag tusen saker att läsa och göra och nästa vecka ska vårt projektarbete börja som tydligen ska redovisas när jag är i Spanien.
Får se hur jag får ihop det. Känns taskigt mot dom andra två som hamnar i min grupp att jag inte ens kommer va på plats.

Nu ska jag pussa och krama på Noer som har massa existentiella frågor på gång idag:
"Mamma, hur länge har människor levt och vem hade den första människan i magen?"

Många stora tankar i litet sött huvud.



3 kommentarer:

Anonym sa...

VG Baby! whohoooo!!!

*stolt make*

Zaragrodan sa...

Grattis!! Duktig!

Noer sa...

Haha. Tack godingar.