2013-02-12

Stress

Blev indelade i dom grupper vi ska göra projektarbetet idag.
Ska vara klart om två veckor, kommer ta ca 20 timmar och den tiden ska jag försöka få ihop med de andras övriga kurser, prov, barn, jobb och liv.
Lätt. Verkligen.
Jag ställer mig lite frågande till varför vi inte fick den här informationen i början av januari så man hade kunnat planera lite bättre.
Nu måste jag ställa in flera saker jag planerat för att få ihop det.
Surt.
Hamnade dessutom i samma grupp med en kvinna som idag inför hela klassen (och en ganska förvånad lärare) for no apparent reason valde att i tio minuter dra hela sin förlossningshistoria.
Yay...

Förövrigt fick jag vänta i 40 minuter på bussen från Gustavsberg så jag kom försent till dagis.
Dom hade redan släckt ner och kvar stod en fröken, Noer och tack och lov en liten kille till påklädda och väntade i hallen.
Inte en så härlig känsla.

Sen har jag fått ett munsår som gör skitont också.

Gick in på facebook för att muntra upp mig men möttes av kanske 30 bilder på semlor, några i varm mjölk.
Inte ok. Inte ok alls.

Inga kommentarer: