2012-12-30

Söndag

Jag har nyss vart på bio med syrran medans John va på Andys lekland med Noer och hans kompis Mikael.
Ingen fråga om vem som drog kortaste strået där. Haha.

Vi blir nio pers imorgon. Leif, Jenny, Roger, Martin, Åsa, Frida och vi tre.
Alla ska sova över så vi måsta ta tillbaka sofforna till "mansrummet" som står i garaget efter renoveringen för att ha sovplatser nog.
Men innan vi kan göra det måste vi skotta fram en gång mellan garaget och ytterdörren ner.
Och med vi menar jag John.

Sen ska granen ut. Nu är jag trött på barr. För i år.
Men först ska det städas och lagas frozen cheesecake tills imorgon.
Och med det menar jag jag.
Rätt tydliga könsroller här hemma.

1 kommentar:

Zaragrodan sa...

Bra med könsroller så det blir ordning och reda och barnen inte blir förvirrade ;)