2012-12-12

Onsdag

Har vart på Fotografiska med Zara och Juls och ätit en svindyr lunch.
145 spänn för en svampsoppa med vegetarisk buffe bestående av broccoli och syltlök.
Inte helt hundra.
Men utsikten va fin och Juli exemplarisk.

Har suttit i tfn med moster och planerat julafton.
Jag ska fixa sill och lax och det gör jag gärna eftersom det mer eller mindre gör sig själv.

Planerna för nyår har jag lagt ut på min man så jag misstänker att det blir vi tre hemma själva men det är inte fy skam det heller.

Vi måste välja ut och köpa klinkers tills på tisdagmorgon och jag fattar inte hur vi ska få till det.
Har inte ens börjat kolla och ingen av oss har nån aning om vilken färg vi vill ha.
Det verkar variera lite i pris också. Typ mellan 199 kr kvm - 999 kr kvm.
Allt är så dyrt. Jag får panik.
Fick förövrigt just en räkning på 34 tusen för ett jobb en firma inte ens börjat med.
Stor risk att vi betalar den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ring om du behöver tips på kakel puss elin

Noer sa...

Will do.