2012-08-10

Skön fredag

Städat och haft oss med en och annan paus för lite dans i köket.
Det är trots allt fredagsmys och Noer va på g.
Imorgon kommer våra syskon med respektive och Noers farmor och Håkan hit för kräftskiva.
14 pers blir vi och jag hoppas verkligen vi kan sitta ute.
Får be alla pälsa på sig innan dom kommer.
Fan att det redan är mörkt innan nio. Jag är inte redo än.
Och då är jag den människan som älskar tända ljus mest i hela världen.
Nu satt jag just och surfade efter ett nytt schampo utan parabener och skit eftersom jag tycker min favvo Pureology är väl dyr.

Känner mig så sjukt ledsen och lurad när jag sen läser det här och det här.

Man kan verkligen inte lita på något.
Vet inte om det är okunskap från frisörerna som sålt på mig skiten och att dom också blivit lurade av  L'Oreal som tydligen köpt upp märket och ändrat på innehållet.
Tar tillbaka mina tidigare rekommendationer och känner mig geniunt ledsen över att den här världen styrs av så giriga människor.
Det är pestig när man försöker vara medveten och blir blåst.
Man skulle behöva vara kemist för att fatta vad man ska undvika och vad som är ok på innehållsförteckningar.
Ska prova No Poo metoden med bikarbonattvätt och äppelcidervinäger-skölj.
Tar en för teamet helt enkelt.






















Inga kommentarer: