2012-08-21

Just nu

Sitter och gör räkningarna medans jag äntligen lyssnar in mig på Sophie Zelmanis "Soul".
Den verkar helt fantastisk och tar bort lite av ångesten över högen med bills.
Dags att förnya vårt elavtal ser jag också. Sjukt sexigt.

Har vart i Forum en sväng med Norpan som vart på ett helt fantastiskt humör efter dagis.
Vi besökte Naked Juice bar där han fick sin favvo-smoothie Very Berry medans jag köpte lite nya krimskramsmycken i butiken brevid.
Sen kom en främling fram till oss i mataffären och berömde Noer med ett:
"-Va fin och snäll du är mot din mamma."  Gulligt sagt.

Imorgon ska jag träffa upp mina syskon över middag och sen Snabba Cash 2.
Sista gången man kommer sitta på en uteservering för i år?

Idag fick Åsa och Ian sin son btw. Hurra för det.
Undrar ibland hur många ungar det kommer bli bland ens vänner innan alla är klara.
Verkar som dom flesta siktar på tre. More power to em..

Inga kommentarer: