2012-08-21

3

Jag kan inte annat än att hålla med Amanda Schulman.
3 är det värsta bolaget jag någonsin haft att göra med.
Såå många gånger jag har vart med om liknande saker med dom.
En gång märkte jag också över att mina räkningar va sjukt höga.
Hade e-faktura då så jag brukade bara betala dom.
Ringde upp för att kolla och det visade dig att dom lagt upp dubbla abonemangsavgifter på mig sedan ett år tillbaka.
Bad dom åtgärda det och betala tillbaka pengarna varav dom säger :
"Nej, du borde ha märkt det tidigare, det finns inget vi kan göra."

Eh, va?? DOM hade lagt upp mitt abonnemang fel och DOM tyckte nu att JAG fick skylla mig själv eftersom jag utgick ifrån att fakturan jag brukade få stämde.

Ingen ville låta mig prata med chef heller utan jag skulle skriva ett brev.
Dom godtog inget mail och inget fax utan ett hederligt brev skulle det vara.
In-fucking-sane.

Men som sagt. I oktober blir vi av med 3 och då jävlar blir det fest!

Inga kommentarer: