2011-10-12

Just nu

Kollar på när min fina man packar inför London.
Har lite blandande känslor inför hans resa.
Kommer sakna honom men ser fram emot att hänga själv med Noer och göra/äta allt sånt John inte gillar. Hello kryssning och tonfisksallad.
Men han  förtjänar verkligen att gå lös med sina vänner en helg och det glädjer mig att det fanns tid.

Sist men kanske viktigast, här älskling kommer min önskelista på presenter:


Zara brukade alltid köpa den här till mig när hon bodde i England. Bästa hudkrämen som luktar gudomligt. Soap & Glory

Dag/natt creme från Nr 7

Yankee Candle Clean Cotton

Elisabeth Ardens two brush mascara.


Det va nog allt. Hahaha

2 kommentarer:

Anonym sa...

va fint babe1 Du ska få massor av presenter, kommer sakna min underbara familj som fasen... Puss älskling

Noer sa...

Hurra!!