2011-01-30

Weddings

Idag har jag, Zara, Mona (hennes underbara dotter Jasmina )och Felicia vart på Bröllopsmässan och sökt inspiration. Vilken djungel det är mellan ringar och klänningar och inbjudningskort etc. Jag längtar till festen men det ska också bli skönt när allt är klart och man slipper vara stressad och nervös längre. Nu ser jag däremot fram emot Zara och Alex bröllop som jag fick en inbjudan till idag. Komsi komsi maj. Noer hängde med Elsa på Junibacken under tiden jag var på mässan och det hade gått hur bra som helst. Han var väldigt lycklig när jag mötte upp dom´och berättade stolt vad dom hade gjort. Nu blir det Sushi och planering med min man som just kom hem från jobbet. På önskelista nu:
  • ett nytt jobb till min man som inte innebär arbete på helger och kvällar.
  • att bröllopsprogrammet magiskt skriver och printar sig själv.
  • att vinterkräksjukan håller sig borta från oss och våra gäster.
  • att Noer förstår hur skönt det är att sova till längre än klockan till klockan sex. Speciellt på helger.
  • att den nya säsongen av Dexter börjar. Känner mig helt tom när jag har sett klart alla andra.

Det är allt. Inte så mkt begärt tycker jag!

Inga kommentarer: