2011-01-01

2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gifte mig. Flög långt med sjukt barn. Köpte en bostadsrätt. Höll du några av dina nyårslöften? Hade lovat att jag skulle gå på många konserter och det gjorde jag. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja. Välkommen lilla Freja. Dog någon som stod dig nära? Nån som stod min man nära tyvärr. Vilka länder besökte du? Thailand och Danmark. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Fast anställning, körkort och en bebis. I den ordningen. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 18 december Vad var din största framgång? Att jag lyckades hitta ett jobb så nära dagis så att det fungerar med hämtningen. Det var en rejäl utmaning. Största misstaget? Ett resesällskap som betedde sig helt sinnessjukt. Har du varit sjuk eller skadat dig? Vart "normalt" sjuk tror jag. Har däremot haft en hel del VAB. Bästa köpet? Inspelningsbara HD boxen, min nya primer och tvättbollen. Vad spenderade du mest pengar på? Bröllopet. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker och många människor. Min möhippa såklart. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010. Oscar Lindros- Från och med du Håkan Hellström- River en vacker dröm Robyn- Dancing on my own Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare. Lyckligare. Vad önskar du att du gjort mer? Sagt ifrån på en gång till folk som behövde höra det. Vad önskar du att du gjort mindre? Gått emot mina instinkter. Varför lär man sig aldrig? Hur tillbringade du julen? I Strängnäs med fin familj och massor av julklappar. Favoritprogram på TV? Kollar nästan bara på filmer eller serier. Största musikaliska upptäckten? Typ ingen trist nog. Jag har kommit av mig. 2011 får bli det bästa musikåret istället. Hello Roskilde.

Inga kommentarer: