2010-08-24

Varning på stan

Kom hem igår efter att städaren vart här och hade typ en halvtimme på mig innan fotografen kom att kolla allt de skulle gjort och det var lite katastrof faktiskt. Fönsterna var fulla med fläckar och han hade inte tagit toaletten, tvätt maskinen eller torkskåpet som ingick i offerten. Fotografen fick undvika vissa fönster för det var så dåligt gjort. Och just det, vårat köksgolv såg ut som ovan. Ringde idag och pratade med den drygaste kvinnan jag någonsin vart i kontakt med. Hon i sin tur menade på att vi hade det ovanligt skitigt hemma och det var nog därför. Ehh? Jorå. Typ som om vi är värsta trashen. Så sjukt otrevligt sagt. Hursomhelst, efter asmkt tjafs fram och tillbaka så kom dom hit klockan sex, hon och en kollega för att inspektera. Såklart gick det inte att argumentera emot det jag visade henne och hon började med att säga nått i stil med "ja, det kan jag nog hålla med om. Väldigt märkligt" Sen såg hon golvet och började gorma åt mig att det var därför jag i mitt mail innan hade frågat om de hade försäkring, för att jag skulle försöka blåsa dom. "Det är så typiskt dig" slänger hon ur sig sen. Ursäkta, känner vi varann eller?? Jag har nog aldrig blivit så förbannad i hela mitt liv och som ett resultat av det pekar hon på mig och skrattar "kolla du blir arg, klassiskt exempel på att någon är skyldig". Gahhh. Hennes manliga kollega skickade snabbt ut henne ur lägenheten och sa åt henne att gå till parkeringen och med facit i hand var det nog det smartaste draget han kunde göra för jag tror fan jag hade flygit på henne annars. Orka anklaga mig för försäkringsbedrägeri, helt otroligt. Härmed vill jag varna er alla för följande städfirma: Gigarent.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du det var det värsta... Kolla med Cronkleven dom har städat hos oss i ett år samt gjort 2 flyttstädningar. Jättebra... Fråga efter Monica och hälsa från mig. // Jess

Anonym sa...

Du det var det värsta... Kolla med Cronkleven dom har städat hos oss i ett år samt gjort 2 flyttstädningar. Jättebra... Fråga efter Monica och hälsa från mig. // Jess