2016-10-16

Söndagsfix














I lördags var vi på IKEA och Noers kompis Joel ville följa med när han fick höra det.
Jag är inte direkt bortskämd med att människor av det andra könet VILL följa med till just IKEA så jag blev pepp.
Sen förstod jag snabbt att det finns väldigt rare Pokemons där. Såklart.
Well, jag skulle dit för att köpa ett varmare täcke för att vårat vintertäcke finns någonstans i något jäkla förråd som min man the horder inte hittar och jag inte orkar vänta på pga askallt i huset pga snål förening som fortfarande tycker att det är sommar.
Kom ifrån IKEA 3000 kr fattigare UTAN täcke. Gahh. Orkar inte med mig själv just nu. Men nu har vi iaf köpt nya kuddar till alla och lite hyllor och sånt Noer behövde till sitt rum. Blev mysigt med ljusslingor han fått i årets påskägg från farmor.

Inga kommentarer: