2016-10-24

Helg














Kom och försvann. Poff sa det bara.
I fredags gick hela familjen och la oss samtidigt i gästeummet. Tror vi somnade vid nio allihopa till Noers stora glädje.
Att lägga sig tillsammans är bland det bästa han (och jag) vet.
Sen var det städdag i föreningen i grått tråkigt regnväder. Dom ville att jag skulle kratta löv men eftersom jag inte gillar att göra meningslösa saker (typ alla träd har alla löv kvar fortfarande) så fick jag rensa ogräs i stället. Sen kom Leif och Jenny och käkade middag och sov över med sessan Elise.
På söndag var kom Noers kompisar Ludde och Joel över och det bakades ananaspaj som de inte trodde de skulle gilla alls men som såklart knockade dom helt.
Riktigt jävla skitväder hela helgen verkligen och jag känner mig trött av mörkret redan.
Imorgon ska jag jobba hemma och längtar redan till sovmorgonen.

Inga kommentarer: