2016-01-10

Vilken dag...

Borde ha stannat i sängen efter hela vatten-incidenten för en halvtimme senare så lyckades jag spruta ner tröjan och halva byxorna med hudkräm och sen va humöret inte på topp och jag började bråka med John och det gjorde ju absolut inget bättre så sekunden efter att Noer gick hem till en kompis och John flydde till jobbet la jag mig och sov en timme.
Hade nog kunnat sova tre-fyra till men så funkar ju inte livet.
Men en trevlig sak var att Noers farmor va på besök och lämnade julklapp till Noer från henne och Håkan som va väldigt uppskattat.
Dom tre sista böckerna i serien Noer älskar.
Vi fick även en tjusig ljusslinga som passade perfekt i hallen. Finns få saker jag älskar så mycket som ljusslingor.
Sen åt jag ost och jordgubbar till middag. Det va inte tråkigt.
Nu: nedräkning till sovdags och ny dag.

Inga kommentarer: