2016-01-10

Lördag

Zara och barnen kom ut till hyddan och mötte upp oss, Flis, Mona och barnen för skridskoåk och lite pulka på berget framför oss. Perfekt size för lite mindre barn och Felicia : )
Två timmar senare kände jag inte längre mina fötter pga har ej hittat påsen med vinterskor och vi gick ner till lokala
Kinan för lunch och värme.
Jasmina visade killarna en superläskig app och Juli jagade dom för att kramas <3
Sen var det dags för Noers fotbollsträning och efter det åkte vi hem till Mondinis där vi blev bjudna på smarrig mat, fick krama på Ville och Rille samt blev spöade i spel.
Noer vägrade följa med hem i vanlig ordning och sov över. Jag kunde inte sova väl hemma och vaknade i morse söndag av att jag lyckades hälla en pint iskallt vatten över mitt egna huvud. Inte så härligt kan jag lova. Är fortfarande lite i chock.

Inga kommentarer: