2015-02-12

Torsdag

Jag vaknade 06 igen men killarna lyckades slagga till 08 iaf.
Sen tog vi hotellets buss till Universals City Walk för att äta frukost men vid 10 va allt ändå stängt förutom Cinnabun som per default blev vårt frukosthak.
Ägg och bacon beställde vi och det kom i sött bröd. Korven kom i bröd och med sirap till som man skulle doppa i. Hysteriskt.
Vi hade köpt en kanalbulle att dela på efter frukosten (as you do ; )men den va så over the top att vi fick fick lämna en tredjedel. Jag fick hjärtklappning av sockerchocken. Det värsta jag någonsin käkat i sockerväg tror jag.
Nu har vi åkt några varv i lazy rivern och simmat lite motströms för att kompemsera frukosten. Det är väldigt varmt idag och klockan är bara 11.
Ikväll tänkte vi åka till Downtown Disney och gå omkring och kolla läget där.
Igår åt vi en ganska dyr middag på Red Lobster som vi av nån anledning fått för oss va en bra restaurang men som va det största skithaket med den sämsta servicen jag någonsin vart med om. Men dyrt såklart.
Får bli en foodtruck-middag idag för att hålla igen på pengarna. Kommer nog bli hundra gånger bättre ändå.
Imorgon lämnar vi Orlando och drar vidare till Winter Haven.

Inga kommentarer: