2015-02-27

Fredag

Sista dagen idag. Hade lätt velat stanna en vecka till på den här fantastiska båten.
Allt är amazing. Verkligen allt.
Det går runt servitörer på pooldäcket hela tiden och tar upp beställningar.
I stora restaurangen kan man välja mellan 10 tal rätter. Igår tog jag hummer. Det var bland det godaste jag har ätit men eftersom jag inte gillar ris blev jag inte mätt. Då beställde vi bara in en till som kom på fem minuter.
Så lyxigt.
John vår rumskille hade gjort en fladdermus av handuken. Killarna va helt säkra på att det va en gris. Oklart varför en gris skulle ha vingar och flyga men de ville inte lyssna på det örat.
Sen va vi på The Quest som var en tävling mellan män och kvinnor med diverse utmaningar. Skrattade så jag fick int bakom örat. Noer fick va uppe och med och han älskade det också. John blev av med sina brallor.

Inga kommentarer: