2014-10-06

Folk är så smarta

En sån här önskar jag att jag hade gjort åt Noers alla 200 bilar när han va mindre.
Genier!

I lördags kom Josefin och Chistoffer över på middag. De bjöd in sig själva och struntade i att det fanns halsfluss i huset.
Härliga människor.
Vi träffades ju på Teneriffa för flera år sen och nu håller jag på att bearbeta att de ska hoppa över Thailand och följa med till USA istället.
Josefin är laddad så jag håller tummarna!

Läste i tidningen om tre! nya hajattacker där vi ska va. Ärligt asså. Jag freakar ut.

Har jobbat hemma idag och ska nog göra det imorgon också så Noer får en chans att bli helt frisk. Så tacksam över att jag har det alternativet. Det förenklar saker en hel del att slippa vabba.

Nu ska barnet sova och sen ska vi kolla in en ny miniserie dom fått bra betyg, "the code".
Återkommer med betyg.

Inga kommentarer: