2014-06-04

Mkt jobb

Kommer in tidigt, går hem sent.
Har verkligen asmkt på jobbet nu.
Det hjälpte inte att jag var utkastad ur systemet nästan en halv dag.
Vill hinna klart med allt innan långhelgen och imorgon tänkte jag gå tidigare och sätta mig i solen som dom lovar ska komma tillbaka.
Leif och Jenny ska vara barnvakter och hämta vår älskling på dagis.
Ska bli kul att se vad Filip & Fredrik hittar på i Globen.
Jag hoppas Håkan kommer förbi och säger hej. 

Hittade min gamla telefon igår full med bilder och filmer på Noer runt två-tre års åldern.
När han sa "tatt" isf katt och va så sjukt gullig att jag blev helt gråtmild och vill ha fem barn till.
Tänk om man skulle försöka få en till bebis. 
Alla dom där vaknätterna lockar inte direkt men tanken på att aldrig mer ha en bebis är ju skittrist.
Men sen är det så himla roligt att jobba också även om jag haft stress-ryckningar i hakan hela dagen.




1 kommentar:

Zaragrodan sa...

Grååååt vad gulligt