2014-06-27

Fredag

Hämtade Noer tidigt. Har haft tre drifter den här veckan och fullt upp.
Somnade klockan åtta i förrgår. Helt färdig.
Nu sitter vi och frossar i jordgubbar och bigarråer som jag köpte på Slussens torg och är glada över att solen kommit tillbaka om än tillfälligt.

Imorgon ska jag och John fira vår tio-års dag. (Nawww)
Det blir middag på Griffins Steakhouse och sen Pearl Jam medans Norpan sover hos sin kompis Gabriel.
Igår var vi och tittade utomhus och i trädgården på huset som mäklaren ringde om och John föll pladask.
Vi ska få komma och kika på det inne på måndag så jag håller tummarna.
Orimliga priser i det området och det blir inte bättre när det är så lite utbud direkt.
Sucks att man vill bo på ett specifikt ställe. Och med man menar jag John.
Jag är inne på att flytta utomlands nu men den där mannen går inte att rubba en meter utanför Orminge.

Snart börjar helgmyset med  hämtmat från Restaurang Maestro och Fargo the tvserie.





Inga kommentarer: