2014-05-09

Home alone

Noer gick hem med Gabriel från dagis och när jag skulle hämta upp honom efter jobbet ville dom leka vidare så jag fick gå hem själv.
John har haft en aw-light och snart dundrar dom nog in båda två.
Konstig början på en helg att va helt ensam hemme men jag har städat, kollat på Greys Anatomy och lyssnat på ljudböcker.
Nu lyssnar jag på country, tar en öl och inser att det är dags att klippa gräsmattan.
Snart: räkor, calamares (tack Zara för påminnelsen om hur smarriga dom är) och mys med mina killar.
Vi har börjat kolla på första Harry Potter filmen med Noer som nu är stor nog och satt med stora ögon och öppen mun när vi såg första halvan av filmen. Tänkte köra slutet ikväll.
Perfekt familjeunderhållning för jag och John har typ inte sett dom heller.

Inga kommentarer: