2013-12-25

Det syns ändå att dom här presenterna va från män

Två olika dessutom. Ingen av dom verkar speciellt impade av "köpekort".
Stod på varsit håll igår klockan åtta på kvällen och skrev frenetiskt på vad jag antar är närmaste papperslapp.
Fick Pearl Jam biljetter av fin bror.
Wiiiiii.
Biljetterna till John Mayer från John va uppskattade om än onödiga eftersom jag meddelat honom för några dagar sen att jag redan köpt det till oss. Det hade han heeelt glömt bort.
Virriga man. Men A för effort att han försökte bränna lappen för att den skulle se lite finare ut.
Dom planerna grusades när Noer kom springandes och skrek "Mamma, Pappa eldar upp papper på ljuset. Han är helt gaaaalen. Så får man INTE göra"
Men ett hörn hann han med.

Behöver nån biljetter till Mayer så har jag m.a.o två över.

4 kommentarer:

Linda sa...

Jag vill haaaa! Vilket datum är det?
Vad vill ni ha för dem?

Noer sa...

Aha. Torsdag 12/6 är den.
970 kr. Du får dom för 800. Kompispris😘

Noer sa...

Puss

Zaragrodan sa...

Ahmen John... Nästan Elias-varning på den presenten. Kämpa på AllaHjärtans dag nu.