2013-09-17

Music is life.

Tisdag.
Har just lämnat in ett arbete om Amnestys arbetsmetoder som jag inte va helt hundra procent nöjd med och som min anala lärare säkert kommer såga men nu går ögonen i kors så jag ger upp.
I pauserna har jag tänt en brasa med Noer, höstens första som släckte sig själv efter tio minuter.
Jag är sämst på brasor och när John inte är hemma blir det fasiken inte bra.
Sen lyssnade jag in mig på KOL:s nya skiva som man kan streama gratis på itunes och som låter hur bra som helst.
Deppade även ihop lite över att jag kommer missa Elliphant på Debaser på fredag. Typiskt.
Har katastrofalt dåligt om pengar den här månaden efter dräneringen och då (såklart) dyker det upp räkningar och behov av nya gummistövlar, jackor, kläder och så vidare som aldrig förr. 
Noer är sorted iaf och det är det enda som betyder något.
Nu inväntar jag min hubby som är på den lokala baren och kollar på fotboll eftersom vi tydligen saknade den kanalen. Sa förövrigt upp alla våra tv-kanaler idag. Adjö gammeltv. Så fort slavkontraket löper ut vill säga.
Ska surra lite med syrran nu. God natt.

Inga kommentarer: