2013-09-22

Hahahahahaha

Överlägset bästa tumblr:n är Supermamman. Kolla in här.
Väldigt väldigt rolig.

"När någon frågar mig om jag inte är sugen på ett fjärde barn? "
"När barnen bara slåss och skriker på kvällen och jag kommer på att jag kan ställa fram den enda synliga klockan en timme för att lura dem att det är läggdags. "
"När jag gör samma misstag runt jul som på sommaren: inbillar mig att jättelånga lov är bra för barnen. "
"När jag och de andra föräldrarna ser lappen om att det går löss på förskolan. "
"När någon som (uppenbarligen) inte känner mig så väl säger “men du verkar vara en sån där duktig förälder som aldrig skriker på sina barn”."
"När jag har en hektisk vecka på jobbet, min man är bortrest och de ringer från förskolan om att ett av barnen fått sjukan-som-ej-får-nämnas-vid-namn. Alltså magsjuka. "

Inga kommentarer: